poniedziałek, 29 czerwca 2015

Opalamy się?!

Coraz bardziej czuć lato :) Termometr wskazuje częściej ok. 25 stopni. Do sypialni niemal każdego ranka wpadają promienie słońca. Właśnie! Więcej słońca! Super, ale należy pamiętać o ochronie naszej skóry i znamion na niej. 
W drogeriach i aptekach możemy znaleźć mnóstwo kosmetyków ochronnych. W ostatnim tygodniu, jak w poprzednich latach wybrałam balsam z Garnier'a. Tym razem wersję: Ambre Solaire Protection Spray SPF 20. Wygodna formuła w spray'u, pomaga łatwo i szybko nałożyć pożądaną ilość produktu. Oprócz ochrony przed promieniami UVA i UVB, dodatkowo nawilża skórę. 


Dziś jest moim ulubieńcem. W gorące popołudnia często czas spędzam na zewnątrz, a nie chcę specjalnie się opalać i spalić przy okazji. Swoje zadanie, w moim przypadku, spełnia bardzo dobrze.

Podczas szukania powyższego produktu, znalazłam pewną, jak dla mnie, nowość. Szukałam bowiem, ochronny balsam lub krem do twarzy. Tu zależało mi na wyższej ochronie, ponieważ nasze twarze są najwięcej i najbardziej narażone na promienie słoneczne. W ręce wpadł mi produkt marki La Roche-Posay z serii "Anthelios Ac". Jest to fliud matujący z filtrami ochronnymi UVA i UVB. Idealny do cery mieszanej i tłustej. Lekko matuje, fajnie nadaje się pod makijaż. 


Konsystencja dość lejąca, ale fajnie i szybko się wchłania. Podoba mi się zapach. 


Zainteresowanym tym produktem, polecam gorąco zobaczyć kanał na YT Nissiax83, która już kilka lat temu polecała i recenzowała, ten fliud.


Pozdrawiam!

aga 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz