poniedziałek, 10 sierpnia 2015

#4 TEST: Essie, Millionails, Intense Care (Wzmacniająca baza do paznokci)

Cześć!
Zapowiedź testu: odżywki, bazy do paznokci kruchych i łamliwych z ESSIE. Jestem ogromnie ciekawa efektów stosowania tego produktu. 




Moja ciekawość jest tym większa, że jest to pierwszy produkt marki Essie jaki kupiłam. Słyszałam o nim oraz o wszystkich lakierach Essie wiele dobrego, więc sprawdźmy czy to prawda?!





Odżywka ma wzmacniać i chronić paznokcie przed łamaniem i rozdwajaniem. 
Można ją stosować w połączeniu z lakierem, jako bazę lub samodzielnie. 




Szczoteczka nie jest, moim zdaniem, ani za mała ani za duża. Idealna, jak dla mnie.








Dziś rozpoczynam test - wyniki początkiem września. Dam Essie trochę czasu:)




Czy używałyście już tego produktu? Czy pomógł waszym paznokciom? 

aga 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz