poniedziałek, 2 listopada 2015

#8 TEST: korektor MAC Pro Longwear







W poszukiwaniu produktów pomagających ukryć cienie pod oczami, natrafiłam na korektor MAC z serii Pro Longwear. Przyciągły  mnie do niego różne opinie znalezione w sieci, które w znaczącej większości były dobre.


Pro Longwear jest płynnym produktem. Jego krycie jest od lekkiego do średniego. Wykończenie daje matowe, utrzymując się nawet do 15 godzin. 

Wybrałam odcień NW20. 




Produkt używam od dwóch miesięcy. Początkowo nie byłam zbyt zadowolona. 
Kilka tygodni temu rozmawiałam z profesjonalnym Makijażystą, dowiedziałam się, że jeśli po nałożeniu korektora pod oczy, pozostawimy go na chwilę (ok. 1-2 minuty) i następnie rozprowadzimy, osiągniemy lepsze krycie. Muszę przyznać, że jest lepiej. Jednak mimo wszystko wybrałam chyba za ciemny odcień dla mojej karnacji. 


Cena produktu to ok. 77 zł. 


Opakowanie to szklana buteleczka z czarną pompką. Jedno naciśnięcie daje porcję produktu, która czasem jest zbyt duża. Pompka jest trochę "za sztywna" i trudno mi odmierzyć przy jednym naciśnięciu mniej produktu.




Jednak z biegiem czasu coraz przyjemniej używam Korektora Pro Longwear od MAC'a.





Czy Wy również borykacie się z problemem cieni pod oczami? Jeśli macie jakieś sprawdzone sposoby na ich zatuszowanie (lub eliminacje) proszę podzielcie się.



Udanego tygodnia:)

        aga

1 komentarz:

  1. If some one wishes expert view on the topic of blogging
    then i recommend him/her to visit this webpage,
    Keep up the fastidious job.

    my blog Marvel Mighty Heroes Hack ()

    OdpowiedzUsuń