poniedziałek, 9 listopada 2015

#9 TEST: Podkład MAC Pro Longwear

Kolejna moja nowość: podkład od MAC'a Pro Longwear.





Opis produktu mówi, że jest trwały w każdych warunkach. Takiego produktu szukałam od dawna. Byłam bardzo ciekawa jak ten podkład będzie zachowywać się podczas częstych zmian pogody, wilgotnego klimatu. Testuję go już ok. miesiąc i już jestem w stanie obiektywnie odpowiedzieć na postawione pytanie: tak, ten podkład daje rade. Jest trwały i idealnie sprawdza się na tłustej / mieszanej cerze. 




MAC daje nam w tej buteleczce 30 ml lekkiego produktu, który z łatwością rozprowadza się na twarzy. Nie tworzy efektu maski, po przez krycie od lekkiego do średniego, co oznacza, że większe niedoskonałości mogą być nadal widoczne. Jednak po nałożeniu drugiej warstwy produktu jest o wiele lepiej w tej kwestii, chociaż wystarcza mi jedna warstwa. 







Szklana buteleczka produktu ma pompkę, w tym przypadku według mnie idealną. Jesteśmy w stanie bez problemu odmierzyć potrzebną ilość.
Odcień, który wybrałam do mojej jasnej cery to NW18. 






Dodatkowym plusem produktu jest to, że ma w sobie również filtr SPF 10. 

Moja cera wygląda naturalnie, a na tym mi zależy. Jest nawilżona i całe sebum pod kontrolą.

Cena produktu to 138 zł. Moim zdaniem dużo, ponieważ w drogeriach możemy znaleźć wiele równie dobrych produktów, a w niższej cenie.  

Czy używacie jakiegoś podkładu od MAC'a? Jakie są wasze opinie na temat produktów tej marki? 

Pozdrawiam:)

     aga






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz