wtorek, 2 lutego 2016

Ulubieńcy

czyli kosmetyki, gadżety, które mocno ulubiłam w minionym miesiącu.



W pierwszym miesiącu 2016 roku w ramach oczyszczania mojej tłustej cery, często używałam żelu do mycia z laroche-posay. Produkt skierowany stricte do tego rodzaju cery. Dobra konsystencja i działanie, ale moja buzia zbyt szybko się przyzwyczaja, przez co po kilku tygodniach super efektów nadszedł czas na małą zmianę. 








Na początku każdego oczyszczania stosowałam płyn micelarny MIXA. Zmywa dobrze makijaż, nie podrażnia. Spokojnie mogę polecić.







Bardzo często wracałam w tym miesiącu do pomadek ochronnych do ust. Wiadomo, pogoda z jaką przyszło nam się teraz zmagać, nie rozpieszcza. I nie ma znaczenia gdzie się mieszka, czy w Polsce (do -20 stopni) czy w Szkocji (na przemian -2/5 lub +10 stopni) moje usta cały czas wymagają uwagi i w styczniu pomagała mi Nivea. Czy Wam również tak szybko się zużywają tego typu pomadki? W styczniu "wykończyłam" dwie sztuki...





Gadżet, który mam od grudnia i dość często korzystałam z niego w tym miesiącu, a na pewno będzie na stałe gościł w moim codziennym użytku to tablet Lenovo Tab 2 A10. Mam fioła na punkcie nowych technologii. Miałam to szczęście i przez kilka lat mogłam pracować z takimi nowościami. 





Model powyżej z wersją systemu Android 5.0 Lollipop, 64-bitowy czterordzeniowy procesor. Bateria wytrzymuje naprawdę długo, może nie dokładnie do 10 godzin, ale do 8 ciągłej pracy - spokojnie. Urządzenie jest cienkie. Dla mojego egzemplarza zamówiłam futerał i jak dla mnie nowość, czyli szkło ochronne na wyświetlacz. Ciekawa jestem czy przy upadku rzeczywiście wyświetlacz zostaje nienaruszony?! Może zrobimy jakiś test? Nie będę ryzykować na tablecie, ale na jakimś starym smartphone'ie - czemu nie:) 

Jedzeniowym ulubieńcem w styczniu były dla mnie bezglutenowe krakersiki ze sklepu Marks and Spencer. Pochłaniałam ich spore ilości w tym miesiącu:) 








Swoją drogą ta sieć ma niesamowity wybór różności bezglutenowych. Wiem, że w Polsce również jest kilka sklepów tej marki. Jestem ciekawa jaka jest oferta w ich sklepach na naszym rynku? 


To kilka rzeczy, które umilały mi czas w styczniu:) A jacy byli Twoi ulubieńcy?


   aga




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz