poniedziałek, 7 marca 2016

#1



czyli seria, w której prezentuje kilka inspiracji znalezionych w "sieci".


W pierwszej odsłonie (takiej bardziej organizacyjnej) chcę zapytać Was, na jakich stronach internetu, szukacie inspiracji?

Dla mnie, jednym z pierwszych portali, na którym założyłam konto i zaczęłam podpinać nowe "cuda na kiju" była zszywka.pl (KLIK). Znajdziemy tu dosłownie wszystko. Mam duży sentyment do tego portalu:)

Jeśli dobrze pamiętam, było to chyba 5 lat temu. Niedługo po Zszywce, odkryłam portal Stylowi.pl (KLIK). Tu wszystko wygląda podobnie jak na pierwszym. Także znajdziemy mnóstwo inspiracji z każdej dziedziny.

Te dwie pierwsze strony, otworzyły moje oczy na wiele rzeczy. Zainspirowały dużo w moim życiu i cały czas, gdzieś w tle się przewijają. 


Dodatkowo w sieci, możemy znaleźć portale poświęcone głównie naszym domom, czyli niesamowite propozycje dotyczące wnętrzarskich dekoracji. Właśnie te ostatnie uwielbiam najbardziej. Cały czas szukam coś nowego, coś co będzie pasowało do moich wnętrz, które zaczynam urządzać.
Jeśli o domu mowa, należy wspomnieć o jego centrum, jakim jest kuchnia! I właśnie gotowaniem i prezentowaniem cudnych przepisów kulinarnych, zajmuje się wiele portali i blogów, z których zaczerpniemy przepisy i urozmaicimy nasze codzienne posiłki.

Z kolei w każdym domu (...no prawie każdym:)) ktoś mieszka. Ktoś, kto prowadzi jakiś tam tryb życia. I oprócz tego, że coś tam je w tej kuchni, często bywa aktywny. I właśnie jakieś aktywności fizyczne innych osób, mogą nas zainspirować do działania. Przez takich ludzi, jestem wstanie wstać z kanapy po ciężkim dniu i wyjść czy to pobiegać czy poskakać przed monitorem komputera.

Internet pełen jest także blogów, które mogą być niesamowitą inspiracją. Poza tym potrafią otworzyć nasze oczy na coś nowego, coś czego do tej pory nie znaliśmy. 


W mojej liście ulubionych stron www, mam wiele perełek, które mam nadzieję, uda mi się z biegiem czasu Wam pokazać. Może niektóre już znacie, a niektóre może jeszcze nie?


Pozdrawiam i zapraszam ponownie:)


   aga



*wpis niesponsorowany

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz