wtorek, 9 sierpnia 2016

lato we włosach


Szybkie, lekkie fryzury dla krótkich, półdługich lub długich włosów, które u mnie idealnie sprawdzają się latem, ale nie tylko. 

Niedawno skróciłam o kilka centymetrów moje włosy. Z założenia chciałam całe lato przebiegać w rozpuszczonych, jednak jak to zazwyczaj bywa, rzeczywistość i pogoda, weryfikują wszystko. Gdy rano wychodzę z domu, nie jest jeszcze tak gorąco, fryzura wygląda na świeżą. Jednak już około południa sytuacja na mojej głowie zmienia się diametralnie! Przede wszystkim jest mi najzwyczajniej, za ciepło. 

Z przyzwyczajenia, zawsze mam w torebce gumkę do włosów, którą związując włosy, ratując sytuację na mojej głowie. Niestety systematycznie zdarza mi się zgubić n-tą gumkę do włosów i co jakiś czas jestem zmuszona uzupełniać moje zapasy. Podczas ostatnich zakupów "uzupełniających", w sklepie NEW LOOK, natrafiłam na całkiem fajne i słodkie gumki, które są ozdobione różnego rodzaju pomponami. Wiadomo, że w tym sezonie pompony są mega na topie i pojawią się jako ozdoba wielu artykułów do domu oraz jako elementy przyciągające wzrok, na buty, ubrania, torebki. 






Moje nowości idealnie sprawdzają się do szybkiego zawiązania koczka w upalny dzień. Ten rodzaj upięcia włosów, sprawdza się niemal na każdej ich długości, a pozwala na odsłonięcie szyi i pleców. Jednocześnie pasuje na każdą okazję i do każdej stylizacji. Jest to moja najczęstsza fryzura i uważam ją za najbardziej praktyczną.  

Poniżej przedstawiam jak robię moje koczki. Na pierwszej grafice, pokazałam jak zawijam włosy i spinam. Na drugiej, chyba mój ulubiony sposób: na szybko. Niedbale zaciskam gumkę na włosach.  










W bardziej formalnych sytuacjach (np. spotkanie służbowe, kolacja, przyjęcie, wesele) do upięcia zgrabnego koczka, możemy wykorzystać małe spinki, tak zwane żabki. Sprawią one, że nasza fryzura nabierze innego charakteru, mimo że jest to nadal kok.

Jakie są Wasze ulubione letnie fryzury? 



    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz