piątek, 14 października 2016

Neutrogena - peeling na zaskórniki








Jakiś czas temu używałam produktu od Neutrogeny, który jest jednocześnie do codziennego mycia, peelingiem i maską dla skóry podatnej na zaskórniki. Z opakowania krzyczał do mnie napis: działa w 7 dni! Serio? Idąc drogą mojej ciekawości, odstawiłam na kilka dni peeling oczyszczający (staram się stosować takowy dwa razy w tygodniu), który usuwa "moje" zaskórniki i testowałam "Blackhead Eliminating Triple Action Cleanser". 

Zużyłam całe opakowanie (100ml), co trwało ok. miesiąc. Konsystencja produktu jest identyczna jak podobnych tego typu (nie jest to pierwsza myjąca peelingo-maska na rynku kosmetycznym), czyli kremowa z wyczuwalnymi drobinkami. Opinie o codziennym stosowaniu peelingów są nie co podzielone, a sama również nie jestem ich zwolenniczką, ale czego się nie zrobi dla wolności od małych, czarnych punkcików na nosie?!

Efekt, muszę przyznać mimo mojego negatywnego nastawienia na początku, jest konkretny. Po ponad tygodniu, ilość zaskórników zaczęła się zmniejszać. Produkt działa i robi to naprawdę dobrze. Jego cena to ok. 20 zł, niestety nie jest dostępny w polskich drogeriach, ale można go zdobyć np. na allegro. Poniżej znajdziesz skład produktu.

Czy również Twoja skóra ma ten sam problem? Jak więc pozbywasz się zaskórników? Masz jakiś dobry sposób lub kosmetyk działający cuda? Daj znać!



Skład: 
[PR-010063] Aqua, Cetyl Alcohol, Polyethylene, PPG-15 Stearyl Ether, Titanium Dioxide, Steareth-21, Salicylic Acid, Polysorbate 60, C12-15 Alkyl Lactate, Cetyl Lactate, Myristyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Lactic Acid, Cocamidopropyl PG-Dimonium Chloride Phosphate, Potassium Cetyl Phosphate, Sodium Chloride, Alcohol Denat., Isopropyl Alcohol, Menthyl Lactate, Xanthan Gum, Disodium EDTA, Citric Acid, Sodium Hydroxide, BHT, Benzalkonium Chloride, Parfum, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional.






    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz