czwartek, 3 listopada 2016

WIBO Baza pod cienie











Tydzień temu pokazałam paletę cieni do powiek. Teraz moja szybka recenzja produktu, który poprawi ich trwałość na naszych powiekach. 

Baza pod cienie od WIBO (KLIK) jest delikatna, kremowa, łatwa w użyciu. Rozjaśnia naszą skórę. Daje efekt wygładzenia. Zauważyłam, że poprawia "jakość" cieni do powiek i widocznie zmniejsza ich rolowanie się. 

Opakowanie to mały, czarny słoiczek zawierający ok. 4 g kremowej bazy. Zapach jest niewyczuwalny. Cena to ok. 11 zł. 

Używam tego produktu od blisko dwóch tygodni. Wiadomo, że pogoda w październiku i listopadzie nie jest jakaś super fajna, ale baza, moim zdaniem, spisuję się super. Ciekawa jestem jak będzie "działać" w trakcie lata?! To wtedy mam największe problemy z trwałością cieni na moich powiekach.

Chciałabym w przyszłości sprawdzić na własnej skórze inne bazy pod cienie. Co polecacie? 




    


*wpis niesponsorowany

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz