wtorek, 13 grudnia 2016

#13 BLOGMAS PRZEWIDYWANIE POGODY




 Cześć! Wtorek. Ten czas biegnie zdecydowanie za szybko... Dziś już 13 dzień z 24 do Świąt Bożego Narodzenia. Nie wiem gdzie uciekły mi te poprzednie dni.













W kalendarzu adwentowym znalazłam dziś bronzer. Ładny odcień. Myślę, że fajnie będzie podkreślał rysy twarzy przy konturowaniu. Ciekawa jestem czy będzie długotrwały? Używałyście tego produktu?






Dziś 13 grudnia 2016 roku. W kalendarzach znajdziemy informację, że jest to dzień Św. Łucji. Od dziś, aż do 24 grudnia, zgodnie z ludowymi przesądami i wróżbami, obserwujemy grudniowe dni, aby wyczytać prognozę pogody na cały kolejny rok. 

JAK PRZEPOWIEDZIEĆ POGODĘ?

Począwszy od najkrótszego dnia w roku (13 grudnia), aż do Wigilii należy obserwować pogodę w każdy z tych dni. Jest ich 12, a każdy poszczególny dzień symbolizuje jeden, konkretny miesiąc nowego roku. Dziś przykładowo obserwujemy jaką pogodę będziemy mieli w styczniu, jutro 14 grudnia - luty, 15 grudnia - marzec, 16 grudnia - kwiecień itd. 

Każdy z tych dni "dzielimy" na pół. Od 6 rano do 12 widzimy jaka będzie pierwsza połowa danego miesiąca, z kolei po południu - jego druga połowa. Jeśli w ciągu danej części dnia będzie świeciło słońce - ta część miesiąca będzie ciepła. Natomiast deszcz lub śnieg - symbolizują zimno. 
Pamiętam, jak moja Babcia często robiła zapiski z tych kilku dni, a później w ciągu roku  do nich wracała. Czasem to działa i pokrywa się z rzeczywistą pogodą. Szczerze to nigdy "nie bawiłam" się w to przewidywanie, a Wy? Wierzycie, że to się sprawdza? 







"Dwa Światy" - Blog dwóch Aleksander;) Polecam Wam to miejsce, ponieważ znajdziecie tam wiele fajnych treści, a co jest według mnie interesujące, z dwóch różnych perspektyw. Niby takie same, jak o sobie piszą Autorki, a jednak zupełnie inne. Blog jest tematycznie związany z kosmetykami, książkami, muzyka, filmem i wieloma innymi rzeczami. 












Jeśli interesują Was naturalne kosmetyki, obowiązkowa jest dla Was lektura Bloga Kamili "My Lovely Fuschia" . Recenzje naturalnych produktów, spis firm, które takie wytwarzają oraz kosmetyczne DIY. Polecam!! 




🔼🔽🔼🔽🔼🔽🔼



To wszystko, co przygotowałam na dziś. Ciekawa jestem czy obserwujecie pogodę w grudniowe dni?


    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz