wtorek, 20 grudnia 2016

#20 BLOGMAS // JAKI PREZENT? CZYLI MOJE POMYSŁY NA PREZENTY


Cześć!
Macie już wszystkie prezenty dla swoich bliskich? 










W 20 okienku Kalendarza adwentowego odkryłam mini pędzelek do eyelinera lub brwi. 






Czy co roku macie ten sam problem z prezentami? 

Postanowiłam tym razem, podzielić się z Wami, pomysłami na potencjalne prezenty  na gwiazdkę, dla czteroosobowej rodziny. 

Podam Wam po jednej propozycji dla Mamy, Taty, małej Dziewczynki i Nastolatka.

Zacznę od Małej Damy! Damy, która mimo swojego młodego wieku, już zaczyna interesować się kosmetykami. Ciekawą propozycją jest zestaw do malowania paznokci dla dziewczynek. Zestaw, chyba idealny, a cena to ok. 24 zł.
Źródło KLIK





Dla nastoletniego chłopca, dobrym prezentem byłby jakiś gadżet. Coś do czego będzie mógł podpiąć smartphon'a. Dobrym wyborem są modne aktualnie okulary wirtualnej rzeczywistości na telefon. Ich cena zaczyna się już od 49 zł.



Źródło KLIK


Dla każdej kobiety dobrym prezentem są kosmetyki kolorowe. Moja propozycja to paletka cieni od Urban Decay, Naked Basic 2.

Źródło KLIK



Z kolei dobrym prezentem gwiazdkowym dla mężczyzny jest zawsze koszula. Niekoniecznie elegancka. 


Źródło KLIK


To moje propozycje prezentów trochę w wydaniu "Last Minute".







Strona Kasi "Dress your Face" jest inspirowana jej miłością do kosmetyków.  Jednak nie tylko kosmetykami dziewczyny żyją, wiec znajdziemy także tu serie (moją ulubioną) "miesiąc w obiektywie" oraz oczywiście kilka wpisów z #Blogmas!



 "Mag Inspires" to Blog poświęcony kosmetykom. Podoba mi się wpis na temat "ekonomicznej wersji prezentów dla niej". Polecam!


🔼🔽🔼🔽🔼🔽🔼


  
Święta i związana z nimi idea obdarowywania, wydaje mi się, że może być dobrym argumentem do spełniania marzeń. Czasem wystarczy naprawdę niewielki nakład finansowy, by spełnić czyjeś wielkie lub małe marzenia. Życzę Wam, aby w to Boże Narodzenie, spełniło się choć jedno, ciche Wasze marzenie!
  


    

1 komentarz: