czwartek, 5 stycznia 2017

CATRICE: ZESTAW DO STYLIZACJI BRWI "EYEBROW SET"









Modnie podkreślone, pełne brwi? Czemu nie! Ale jakim produktem? Takie były moje pierwsze myśli, gdy zaczęłam szukać produktu, po tym jak zorientowałam się, że ja też mam brwi.. i może fajnie będą wyglądały jak lekko je podkreślę? W tym miejscu dzięki dla YouTuberowych Vlogerów kosmetycznych. Czy tylko ja tak mam, że jak coś wypatrzę u Nich zaczynam to chcieć?!


Catrice - mały zestaw do brwi znalazłam w drogerii za ok. 15 zł. Cena dobra, jakość również. Mój nabyłam już jakiś czas temu, co widać po stanie napisów na opakowaniu. 

Czarne, eleganckie pudełeczko z tajną szufladą (swoją drogą sporo się namęczyłam zanim załapałam jak się ją otwiera...  😉), a w niej mini pęseta i dwustronny pędzelek. Plusem jest także lusterko. 

Dwa pudrowe cienie, jaśniejszy i ciemniejszy. Dla mnie ciemniejszy jest idealny, choć najlepiej pasuje do moich brwi odcień powstały po zmieszaniu obu kolorów.

Produktu używam nie wiele, wystarcza mi odrobina na efekt delikatny bez przesady, a muszę przyznać, że go lubię.

Czy również podążacie za modą na podkreślone brwi?

Pozdrawiam :)








        



*wpis niesponsorowany


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz