piątek, 5 maja 2017

PHONE MIX #4 / 17















KWIECIEŃ

A miałam pisać, robić zdjęcia, publikować... jednak życie to potrafi wszystko zweryfikować! Cały miesiąc w kalendarzu miałam wypełniony po brzegi. Zakończył się przeprowadzką, poprzedzoną kilkoma tygodniami pakowania. Byłam pewna, że nie mamy zbyt wiele rzeczy. Myliłam się! Zajęło to wszystko dłużej niż sądziłam, ale udało się! Opracowałam dzięki temu listę moich "trików" na sprawne przeprowadzenie całej "operacji". W najbliższym czasie ją zaprezentuję na blogu. Miesiąc był mega szybki, z krótką przerwą na pisanki. Mam nadzieję, że Wasza Wielkanoc była udana. Tymczasem z lekkim, majówkowym opóźnieniem, mała porcja kwietniowych fotek, a ja zmykam rozpakowywać ostatnie pudełka;)
Buziaki!
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz