niedziela, 3 września 2017

PHONE MIX #8
















Witam we wrześniu!

Czas wakacyjny mamy już za sobą. U mnie były piękne kwiaty i słodkie wypieki. Sierpień był dla nas bardzo intensywny. Pełen jeszcze remontowych działań, skręcania mebli. Mieszkanko gotowe. Szykuje się nam mnóstwo zmian. Już niedługo. Ta myśl w głowie, jak wiele będzie się działo, prześladuje mnie od ładnych paru tygodni. Poczyniliśmy z S. przygotowania niezbędne. Zakupy także poczynione. Może post o "wyprawce kosmetycznej'? 
Ostatnie dni sierpnia upłynęły mi na odpoczywaniu. Kilka miesięcy temu postanowiłam odpuścić sobie wiele rzeczy, nie śpieszyć się nigdzie, zwolnić. Jak na razie - udaje się! Teraz mam już urlop i odpoczywam na całego.  

Jak wasze wakacje?


Całuje :*





 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz