wtorek, 24 października 2017

PEREŁKI OSTATNICH MIESIĘCY - "FALE", OIL, CONVERSE, LOREAL TRUE MATCH

Cześć!
Udało się! Zebrałam kilka perełek kosmetycznych, ale nie tylko, które towarzyszyły mi przez ostatnie miesiące. Zapraszam do czytania!







Na pierwszy plan coś kosmetycznego. Moje małe odkrycie w zakresie podkładu - Loreal True Match (KLIK). Z pewnością jest to produkt Wam dobrze znany. Nie mogłam się przekonać do zakupu, ale zaryzykowałam, spróbowałam i żałuję, że dopiero teraz. Fajna cena, delikatne krycie,  Znalazłam kolor idealny dla mojej cery - N2 Vanilla.








Kolejny ulubieniec trafił w moje ręce totalnie przypadkiem, gdy skończył się mój zapas oliwki z betuliną z Sylveco (o której pisałam TU). Moja sucha skóra potrzebuje tego typu produktu bardzo, a zwłaszcza latem. W trakcie poszukiwań na tutejszym rynku kosmetycznym, natknęłam się na "Baby Sensitive oil" (KLIK) w drogerii Boots, która posiada własne linie kosmetyków i z takiej też jest ta oliwka. Produkt bardzo wydajny, super się wchłania, nie brudzi ubrań, jest bezzapachowa i bezbarwna, ale zawiera parafinę. Czyli ma ten jeden minus?   








Białe tenisówki, które od wiosny zakładam niemal codziennie. Pamiętam, że za czasów gdy chodziłam do podstawówki, miałam "jazdę" na czarno - białe trampki. Wtedy nie znałam tej marki, a dosłownie "rzucałam" się w sklepie na półkę z takim obuwiem, później wysłuchując od Rodziców, że "dziewczynce nie pasują"😄  Wtedy podobał mi się taki styl, teraz poniekąd wróciłam do niego. Model, który mam to "Chuck Taylor All Stars" (KLIK). Wygodne, pasują do większości stylizacji. Polecam dla zainteresowanych, film Radzki w którym mówi o tej marce (KLIK).









Największa muzyczna Perełka, którą odkryłam już dawno temu, ale wymagała od swojej Autorki, aby poczekać na nią naprawdę długo, aż w końcu się udało i los pozwolił wydać Jej debiutancką płytę! Mowa o krążku "Fale" Karoliny Baszak!
Na płycie znajdziemy 12 utworów opisujących prawdziwe historie. Nie wiem jak Karolina to robi, ale gdy wsłuchuje się w słowa, oczami wyobraźni widzę moje przeżycia, to jaka chcę być, w jakiej przyszłości żyć. Na stronie poświęconej debiutanckiej płycie Karoliny, możecie przesłuchać fragmenty utworów.




Karolina to młoda Wokalistka, której śpiew jest wielką pasją i cały czas się przewija w jej vlogach, postach na blogu i przypuszczam w Jej całej codzienności. Zajmuje się Ona nie tylko muzyką. Jest także Projektantem w Aeterie, marce skupiającej się na modzie kobiecej inspirowanej pierwszą połową XX wieku. Muszę przyznać, że za sprawą Karoliny zapałałam niesamowitą miłością do sukienek. Za kilka miesięcy czeka mnie bardzo szczególna i ważna uroczystość, na którą planuję kupić kreację właśnie tej marki. Myślę, że na blogu pojawi się coś z tym związanego, ale to wszystko pokaże czas a i tak dzieli nas od tego kilka ładnych miesięcy.

Od kilku lat Karolina pisze bloga, który jest odzwierciedleniem co w danym momencie w Jej duszy gra. Jest także - niemal jak każda z nas - wielbicielką kosmetyków. Na jej kanale na YT możecie znaleźć wiele filmów, z których wyciągniecie wiele cennych informacji w zakresie właśnie urody.

Polecam Wam zajrzeć koniecznie na jej stronę - linki zostawiam poniżej.



Z pośród miliona ulubionych rzeczy wybrałam dla Was tych kilka, które rzeczywiście towarzyszyły mi nieprzerwanie przez ostatnie miesiące. Dajcie znać co o nich myślicie.


Pozdrawiam!


 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz