poniedziałek, 2 października 2017

PHONE MIX #9


















...tak jak wspomniałam w ostatnim poście - najbliższy czas przyniesie nam wiele zmian. Jednak nie przypuszczałam, że będzie to tak szybko! Teraz już w pełni oficjalnie mogę ogłosić - zostałam Mamą! Wcielam się w najważniejszą rolę w moim życiu. 
Od pierwszej połowy września, nasz świat zaczął kręcić się wokół pięknej, malutkiej Damy;)


Działo się naprawdę wiele. Nie oczekiwałam, że będzie idealnie, ale jest;) Jestem szczęśliwa i pełna dumy z samej siebie, mojego Męża i naszej Córki. Nowa rola przypadła także mojej Rudej Piesce. Muszę przyznać, że przeszła moje najśmielsze oczekiwania i idealnie wcieliła się w rolę Opiekunki;)  

Miesiąc wielu pierwszych razy. Pełen wrażeń, niesamowitych emocji. U mnie wpisał się w pamięć każdy jego dzień.



Buziaki ;*




 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz