wtorek, 12 grudnia 2017

#12 BLOGMAS 2017 -- Migoczący spacer --











Dzień dobry!

Do Szkocji przyszedł konkretny mróz! Zimno i zimniej z dnia na dzień. Może spadnie mi tu w końcu śnieg?! A jaka pogoda u Was?












Okienka 12 to mini pilniczek do paznokci i czekoladowa głowa Bałwana.








Już chyba będzie moją tradycją - świąteczna mini sesja zdjęciowa , szkockiego miasteczka w którym mieszkamy. Podobnie jak w zeszłym roku, przygotowałam dla Was kilka zdjęć świątecznych ulic, witryn sklepowych. Ja jestem zakochana 💖










































"Czokomorena" jest z nami w przedświątecznym odliczaniu już drugi rok z rzędu, a  strona Kapryska "Życiowy Poradnik Bezradnik" to miejsce bardzo kosmetyczne! Zachęcam Was do sprawdzenia tam odpowiedzi Autorki Bloga, na pytania w CHRISTMAS TAG (był TU).  "Dajanalogist" to strona bardzo makijażowa. Ciekawa jestem propozycji świątecznego make-up'u Autorki! 






Mam nadzieję, że u Was pogoda także sprzyja spacerom! Może wybierzesz się dzisiaj?!

Do jutra!





 





 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz