sobota, 23 grudnia 2017

#23 BLOGMAS 2017 -- Grudniowe przyjemności --









Dzień dobry!

Jutro już Wigilia Bożego Narodzenia! U nas przygotowania do tej wyjątkowej Kolacji już ruszają dzisiaj. A Wy zostawiacie "gotowanie" na jutro czy także wykorzystujecie trochę dzisiejszy dzień?













23 grudnia w kalendarzu adwentowym od Technic znalazłam błyszczyk do ust w odcieniu malinowym. A w słodkim kalendarzu od "The Snowman" czekoladową podobiznę głównego Bohatera.








Dla każdego z nas, przyjemnością mogą być inne rzeczy. Jedna Osoba będzie najszczęśliwsza na świecie, gdy spędzi popołudnie na pieczeniu ciast, inna na wylegiwaniu się przed TV, a jeszcze inna będzie czerpać radość z czytania książek.

Jakie są moje tytułowe przyjemności? 

Uwielbiam robić niemal wszystko w moim domu (prócz mycia naczyń...), dlatego zrobienie każdej dekoracji świątecznej w mieszkaniu, sprawiło mi ogromną przyjemność! Ubieranie choinki! Szykowanie garderoby na Pierwsze Boże Narodzenie naszej Kruszynki!

A takie TYLKO MOJE grudniowe przyjemności?

Kąpiel! Długa, gorąca, z pięknymi zapachami! W tym roku Lush wypuścił oblędnie pachnące kule kąpielowe z okazji Świąt! Wybrałam śliwkową kulę z cudną gwiazdą i bałwana, którego najchętniej bym zjadła, tak super pachnie!








A po aromatycznej kąpieli może nowe paznokcie? Mój ulubiony kolor lakieru hybrydowego od Semilac "My Love" numer 026.






Książki! Przepadłam w tematyce Hygge! Uwielbiam sama "pohyggować", a zgłębianie wizji innych Ludzi na ten temat sprawia mi frajdę.






A jakie są Wasze "grudniowe przyjemności"?












Jeżeli szukacie info na tematy zakupowe - koniecznie sprawdźcie stronę Dominiki "ShoppingTips".






Przedostatni dzień naszego wspólnego odliczania! To niewiarygodne jak szybko zleciał ten czas... U nas tegoroczny Grudzień ma mega napięty grafik. I pomyśleć, że za około tydzień będziemy nie dość, że po Świętach to jeszcze w nowym Roku!

Zapraszam jutro na szybki wpis o naszym świątecznym Domku!
Pa!





  





 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz