piątek, 8 grudnia 2017

#8 BLOGMAS 2017 -- Wysyłamy Kartki --














Cześć w 8 dniu odliczania do Bożego Narodzenia! Dziś piątek i mam nadzieję, że aktualnie dobiegający do końca tydzień, był u Was udany!















W piątkowych okienkach znalazłam czekoladowego Bałwana i błyszczyk do ust. Co myślicie o takim odcieniu?












Chciałabym zaprezentować moją tegoroczną kolekcję kartek świątecznych! 
Uwielbiam projektować nowe motywy, realizować pomysły, a w końcu wysyłać je! Teraz mogę się pochwalić moją "małą kolekcją" 😊




























Koniecznie dajcie znać co myślicie!







W kolejnym dniu #Blogmas2017 chciałabym pokazać Wam kolejne inspiracje znalezione w internecie! Tym razem moją uwagę zwróciły dekoracje świąteczne w wersji papierowej - origami. Co myślicie o takim dekorowaniu choinki, mieszkania?
(po kliknięciu w zdjęcie - zadziała link do strony z której ono pochodzi) 



Źródło: Pinterest


Źródło: Pinterest


Źródło: Pinterest



Źródło: Pinterest


Źródło: Pinterest


Źródło: Pinterest


Źródło: Pinterest


Źródło: Pinterest


Źródło: Pinterest

Źródło: Pinterest










Zwariowana Mama” to genialna kobitka, pisząca o codzienności, macierzyństwie i nie tylko! „Oczami Czarnej Kretki” to Blog Agi, która także była z nami w zeszłym roku w trakcie #Blogmas. A na stronie dużo o kosmetykach, inspiracjach, DIY i innych.






Piątek! Weekend za pasem. Macie jakieś plany na kolejne dwa dni? U mnie dużo się dzieje i mój grafik mam wypełniony po brzegi 😉

Do jutra!
















 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz