wtorek, 9 stycznia 2018

BLOGMAS 2017 -- Podsumowanie --









Stało się! #Blogmas2017 dobiegł końca!

Mój tegoroczny Grudzień był niesamowicie ciepłym miesiącem 2017 roku! Nie tylko przez temperatury w Szkocji ( + 15° ), ale przez Pierwsze Święta Bożego Narodzenia naszej Malusiej Córci 💗

Przez pierwsze 24 grudniowe dni, niemal codziennie na blogu pojawiał się wpis w tematyce bożonarodzeniowej. W wielu z nich pojawiły się DIY, które zrealizowałam w tym roku. Muszę w tym miejscu przyznać, że jestem z nich wyjątkowo dumna.

Dzięki tegorocznej edycji #Blogmas poznałam kolejne Blogi, które sprawiły, że przepadłam na długie godziny. Z pewnością będę wracać na wiele z nich. A spis wszystkich, które brały udział w tegorocznej edycji - znajdziecie na stronie Mileny "Make Life Perfect" (KLIK) oraz na BEZ CUKRU  w każdym #Blogmasowym poście.









TECHNIC 
MAKE-UP MANSION COSMETIC ADVENT CALENDAR



Moja recenzja

Co myślę o jego zawartości? Czy spełnił moje oczekiwania?


Kalendarz, który zawierał 24 produkty marki Technic. Wypróbowałam każdy z kosmetyków i co myślę?
Niestety rozczarowała mnie jakość produktów a także samo opakowanie, które okazało się być bardzo "kruche"...
Szminki, które były ukryte w jego okienkach, nie są dobrej jakości. Nie trzymają się zbyt dobrze ust, rolują się.
Cienie do powiek już są lepsze. Nie osypują się, dobrze trzymają się powieki.
Błyszczyki do ust - jakość zależy od koloru. W malinowym zakochałam się bez pamięci!
Mini akcesoria kosmetyczne - zawsze się przydadzą, będą idealne w podróży.










Z kolei Kalendarz adwentowy z czekoladkami był jednym z najpiękniejszych i najsmaczniejszych jaki miałam w życiu! Piękne opakowanie, pyszna mleczna czekolada. Każdego dnia zatrzymywałam się nad nim w codziennym biegu (o ile Moja Dama i Władczyni pozwoliła 😊 )






I Ona! Mój pomocnik, który każdego dnia pilnował jakości zdjęć kalendarzy adwentowych 😉🐕












Jak to było z tym Mikołajem w tym roku?! 


Tradycyjnie jak co rok, zaskoczył mnie totalnie. Z pewnością zauważyliście, że jestem fanką motywu serca. Uwielbiam ten kształt! I właśnie kolejne, w postaci biżuterii dołączyło do mojej kolekcji. 












W całym grudniu najważniejsze dla mnie były Święta. Organizowałam u Nas w mieszkaniu Wigilię dla Rodziny, więc tuż przed byłam mega zajęta. Jednak całe strojenie domu, gotowanie, wypieki, to tylko taka oprawa, która ma na celu ukierunkować nas na tor świątecznego nastroju i pomóc poczuć w sercu magię, jaka otula te zimowe Święta.

Mam nadzieję, że Wasze Boże Narodzenie 2017' było czasem spędzonym w rodzinnym gronie, o pełnym brzuszku, a przede wszystkim, że czuliście się naprawdę szczęśliwi!


I DO ZOBACZENIA ZA ROK w Blogmas!





KLIKNIJ
 by zobaczyć wszystkie wpisy




 



1 komentarz: