środa, 28 lutego 2018

BULLET JOURNAL -- MARZEC 2018 --


Myślałam, że styczeń był jakiś krótki w tym roku...ale luty trwał jeden tydzień? Czy tylko ja mam wrażenie?!

Razem z końcem miesiąca, przygotowałam kolejne strony w moim Bullet Journal na marzec 2018!






Zaczynam od "OKŁADKI" miesiąca. Marzec kojarzy mi się z pierwszymi wiosennymi kwiatkami. Nie potrafię pięknie malować, ale chyba wyszło mi nieźle, a zajęło mniej niż 5 minut! Inspirację znalazłam w serwisie Pinterest.






Druga strona to kalendarz całego miesiąca. Niestety pisaki jakie mam, przebijają...










Kilka kolejnych stron zajęłam tygodniówkami z dodatkowym miejscem na pomysły codziennych posiłków. Taki system planowania, chociażby obiadów, sprawdza mi się super! Pomaga tworzyć listy zakupów spożywczych a co za tym idzie dodatkowo panować nad wydatkami. 






"DOBRE NAWYKI" to tracker, który także u mnie super się sprawdza. Zaznaczanie wykonanych rzeczy w kolejne dni, motywuje do działania.






"RACHUNKI" i "OSZCZĘDNOŚCI" to kategorie jakie umieściłam na następnej stronie w BuJo. Tuż pod nimi chcę zmieścić "POMYSŁY NA POSTY". W poprzednim miesiącu znalazły się w podobnym miejscu w BuJo i tego miejsca było trochę za mało, a pomysłów za dużo... Zobaczymy jak to się sprawdzi w marcu.








Następne moje strony to "CODZIENNIK" i "DZIENNIK SUKCESÓW" czyli kolejne motywatory do działań! Zapisując drobnostki z codzienności, w przekroju całego miesiąca widzę, że jednak nie marnuję czasu, a nawet zaczęłam zauważać jak wiele jestem w stanie zrobić w ciągu pojedynczych dni. 






Bonusową stroną w marcu będzie dla mnie strona z planowaniem Świąt Wielkanocnych! Uwielbiam je a w tym roku zapowiadają się mega wyjątkowe! 

Myślę nad wyzwaniem, jakie na marzec przygotowała Kara z bloga BOHO BERRY. Po szczegóły zajrzyj TUTAJ ! Zastanawiam się nad jego realizacją na kolejnych stronach mojego Bullet Journal. Jeśli ostatecznie zdecyduję się na podjęcie tego challenge'u - pokażę jego wyniki na moim insta stories (TUTAJ). Zapraszam do zajrzenia!

To wszystko co przygotowałam w tym wpisie.

Miłego dnia 😊






 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz