czwartek, 15 grudnia 2016

#15 BLOGMAS // SZNURKOWE DIY




Połowa grudnia! Jak idą Wam świąteczne przygotowania? Ja podziałałam ostatnio, a poniżej zobaczycie jeden z efektów!












W kalendarzu kosmetycznym znalazłam lusterko. Takich gadżetów nigdy za wiele, a to będzie idealne do kosmetyczki na dłuższe wyjazdy.







Zastanawiam się nad różnymi dekoracjami. Rozważam kupno niektórych, ale część chciałabym zrobić samodzielnie. Już kilka lat temu natrafiłam w sieci na filmiki z DIY sznurkowych bombek. Ostatniego wieczoru wzięłam się w końcu do dzieła! I są. 
Potrzebowałam sznurek, klej, naczynie w którym można rozlać klej, nożyczki i balony. Gazety do zabezpieczenia stołu. 
Sznurek pocięty na ok. 2 - 2,5 metrowe części namaczamy w kleju i owijamy nim nadmuchane balony. Zostawiamy na noc, aby klej miał czas dobrze związać. I najlepsze: przebijamy balony, GOTOWE😉 














Żaneta na swoim Blogu "Uśmiechnięte Oczy" przestawia wiele kosmetyków o których tylko słyszałam lub nie znałam wcale. Aktualnie znajdziecie tam wiele wpisów z serii #Blogmas2016. Koniecznie sprawdźcie Jej świąteczna playlistę! 



"Praktycznie Kosmetycznie" to miejsce w sieci, gdzie oprócz o kosmetykach poczytamy o książkach, podróżach i "pozostałych", czyli mix'ie ciekawych różności! Polecam.



🔼🔽🔼🔽🔼🔽🔼

Tworzycie jakieś własne dekoracje na Święta? Jakie? Ja nadal szukam pomysłu na coś ciekawego, ale nadal nic w stylu "wow" nie znalazłam... Może Wy mi podrzucicie jakieś pomysły?




    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz