poniedziałek, 19 grudnia 2016

#19 BLOGMAS // SECRET SANTA - SPOSÓB NA ORYGINALNE TOREBKI NA PREZENTY



Dzień dobry! Ostatni poniedziałek i tylko 6 dni do Świąt Bożego Narodzenia! U mnie już od kilku dni konkretne przygotowania. Pomarańcze się suszą, zapach suszu na wigilijny kompot unosi się w powietrzu. Uwielbiam te zapachy!











W kosmetycznym kalendarzu adwentowym od MAKEUP REVOLUTION dziś rano znalazłam pojedynczy cień do powiek w ciemnym fioletowym kolorze. Nazwa tego odcieniu to "Velvet Luxe". 






Mam w zwyczaju obdarowywać ludzi, których bardzo lubię. W moim wykonaniu jest to podziękowanie za to, że są. W codzienności spotykają nas różne sytuacje. Nie zawsze są to miłe rzeczy. Czasem potrzebujemy pomocy innych. Mam to ogromne szczęście, że na swojej drodze spotkałam kilka niesamowitych Osób. Nie wyobrażam sobie mojego życia bez nich! Dla tych, którzy są daleko ode mnie, mam moje kartki 😉 Dla Tych, których mam blisko - małe upominki. Zazwyczaj są to "fikuśnie" zapakowane jakieś drobnostki, polskie słodycze (dam się pociąć za białe Michałki firmy Wawel 😉). Już kolejny rok z rzędu przygotowałam kilka małych paczek i jak w latach poprzednich, wymyśliłam oryginalne opakowanie.

Przy tych drobnych podarkach, stawiam na prostotę, minimalne koszty i szybkie wykonanie. W jednym ze sklepów, znalazłam papierowe torebki na lunch. Zwykłe, najtańsze (80 pensów, czyli ok. 4 zł za 10 sztuk). Do tego wstążka (ok. 5,50 zł za 5 m). Do wykonania ozdób, aby urozmaicić opakowanie, wykorzystałam stemple, które niedawno kupiłam w Lidlu (ok. 20 zł). Szybko (zabawa stemplami to ok 2 minuty na torebkę), włożenie zawartości do środka (cukierki i inne "słodziki"), zawiązanie i GOTOWE! 

Czy wydaje się Wam to trudne? Spróbujcie wykonać swoje oryginalne opakowania na prezenty! Fajna zabawa i uśmiech obdarowango - bezcenne! 





































"Blond Beauty" to strona poświęcona urodzie. Bardzo podoba mi się odsłona Anity w serii #Blogmas2016. Koniecznie sprawdźcie jak to tu wygląda!

"Shyness beauty" to Blog Natalii, na którym znajdziemy dużo o kosmetykach, pielęgnacji i przede wszystkim coś bardzo na czasie - "Top 5 świątecznych choinek", czyli jak ubrać choinkę! Fajny wpis, który może aktualnie komuś pomóc w tych ważnych dylematach 😉



🔼🔽🔼🔽🔼🔽🔼

Mam nadzieję, że odpoczęliście w weekend i jesteście gotowi na ostatnie 6 dni przed Świętami! Życzę wam, abyście max'ymalnie wykorzystali ten czas i fajnie się przy tym bawili 😊




    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz