czwartek, 22 grudnia 2016

#22 BLOGMAS // ZAPACH ŚWIĄT



Witam w kolejnym dniu #Blogmas!













Pod okienkiem numer 22 w kosmetycznym Kalendarzu adwentowym, znalazłam płynny rozświetlacz. Nie używałam nigdy tego typu kosmetyku w takiej formie, więc chętnie sprawdzę.




#BLOGMAS 2016 ( KLIK )



Zapach Świąt kojarzy mi się z pomarańczami, suszonymi owocami na kompot wigilijny, herbatą z cytryną, miodem i imbirem oraz zapachem świec. Dziś chciałabym wspomnieć zwłaszcza o tych ostatnich.

Od kilku lat, kupuję jedną konkretną świecę zapachową na ten specjalny czas. W tym roku moje serce skradł zapach od Yankee Candle,  "Italian christmas biscotti" z serii "world journeys". Zapach nieziemski! 

Zawsze w łazience mam jedną małą świeczkę w wersji "sample" od Yankee. Na te Święta przygotowałam 3 zapachy: "sunlight on snow", "candy cane lane" oraz "santa's treats". 

Jakie zapachy kojarzą się Wam z Świętami Bożego Narodzenia?


















O Pielęgnacji, makijażu, zdrowiu, stylu życia - o tym wszystkim poczytamy u "Kaczki z piekła rodem". Znajdziemy tan również wpisy z serii #Blogmas! 


Szukacie bloga, na którym znajdziecie inspiracje książkowe? I przy tym coś o kosmetykach? Jeśli odpowiadacie 2 x Tak! Strona "Uroda Kobiety 24" jest dla Was!



🔼🔽🔼🔽🔼🔽🔼



Święta zbliżają się wielkimi krokami! Udanych przygotowań😉


    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz