wtorek, 19 grudnia 2017

#19 BLOGMAS 2017 -- Robię własne czekoladki --








Dzień dobry!

Wtorek, 19 grudnia i tylko kilka dni do Świąt! Dzisiaj będzie na BEZ CUKRU słodko i na opak! Czyli z dużą ilością cukru 😉











Tecnic obdarował mnie poczwórnymi cieniami do powiek - matowe, z delikatnymi migoczącymi drobinkami, jeden w kolorze delikatnego różu (może być fajną bazą pod inne cienie), jasny i ciemniejszy szary oraz ciemny brąz wpadający w szarość.
W słodkim kalendarzu znalazłam czekoladowy prezent.








W sklepach można znaleźć miliony różnych czekoladek, pięknie zapakowanych. Są one klasycznym prezentem, którym często obdarowujemy swoich Bliskich. W tym roku postanowiłam zrobić własne! Wyposażyłam się więc w czekoladę, foremki i działam!

















Foremki są z IKEA, na polskiej stronie nie znalazłam tych (KLIK), ale w Polsce są dostępne w innym kształcie (KLIK).









Przygotowując moje słodkości szukałam inspiracji i poniżej to, co znalazłam 😉
*link - po kliknięciu w zdjęcie przenosi do strony, z której ono pochodzi 




Źródło: Pinterest


Źródło: Pinterest


Źródło: Pinterest


Źródło: Pinterest


Źródło: Pinterest


Źródło: Pinterest


Źródło: Pinterest


Źródło: Pinterest










"Myfantasyandme" to Blog Angeliki, która odpowiedziała na mój "Christmas Tag" - koniecznie sprawdźcie odpowiedzi! "Lejdish blog" to miejsce w sieci należące do Moniki, która pisze o urodzie, modzie, podróżach. "All i can do is write about it" to strona Anety zawierająca mnóstwo wpisów kosmetycznych, ale nie tylko.






Dziś trochę wam "nasłodziłam" 😉 i mam nadzieję, że także spróbujecie zrobić własne słodkości! Super zabawa, a możecie zaangażować swoje Dzieci - i popołudnie z głowy 😉

Zapraszam jutro!






 





 



1 komentarz:

  1. Czekoladek swoich nigdy nie robiłam ;)

    Z wielką chęcią obserwuję i zapraszam do siebie :
    https://kobiecomania.blogspot.com/
    Przesyłam całusy <3

    OdpowiedzUsuń